Volgers-Followers

vrijdag 24 februari 2017

A BOY'S World

Hallo lieve maatjes leuk dat jullie weer langs komen, ik
heb vandaag een kaartje gemaakt voor mijn zoon Ronald.
Zondag is hij namelijk jarig.....hij viert het pas 1 april
samen met zijn vrouw. En dit heb ik voor hem gemaakt ik
wil graag meedoen bij: http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/
feestje  tm 28 febr





Gefeliciteerd staat aan de achterkant geschreven even een foto
zodat jullie kunnen zien dat het een verjaardagskaart is.




Een mooi schildje van DDD en een mooi blokje van ND net zoals
de mal die is ook van ND, ik ga hem zo gauw versturen zodat hij
morgen op de mat valt en hij hem zondag vind als hij van vakantie
terugkomt. Zoon van harte gefeliciteerd je moet nog even op je
feestje wachten, maar dat komt goed.





                                                       Liefs Ghea

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ghea, alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Je hebt een mooie stoere verjaardagskaart gemaakt met een leuke vorm en mooie materialen. Het feestje
duurt dan nog even maar zijn kaart heeft hij dan alvast ;p
Fijn weekend vast.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Merode zei

Super mooi kaartje en alvast gefeliciteerd.
Gr Anita

karin zei

Alvast proficiat met de jarige. Een leuke kaart heb je gemaakt, mooi nostalgisch plaatje erop.
groetjes,
Karin

Nel zei

Geweldig, je weet ik hou van mannen en jongens kaarten, groetjes Nel

Joke de Wit zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Ghea voor je zoon,zal hij vast wel blij mee zijn.Gr.Joke

Jolanda zei

Een heel mooi kaartje en gefeliciteerd met jullie zoon.

groetjes Jolanda